A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Городищенської міської ради Черкаської області

Методика розробки дистанційних курсів

Тренінг “Методика розробки дистанційних курсів”

Мета: сформувати компетентності для створення власної моделі дистанційного курсу

Очікувані результати:

  • аналіз вимог до дистанційних курсів
  • методика вибору інструментів та дистанційних платформ
  • аналіз методик коллаборації та формуючого самооцінювання в дистанційному курсі
  • розробка власної моделі дистанційного курсу

Зміст

Вимоги і структура дистанційного курса

Аналіз прикладів

Матриця оцінювання електронного курсу (В. Кухаренко)

Структура ЕНК (електронного навчального курсу)

Експертиза ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ

Методичні рекомендації щодо створення завдань у дистанційних курсах відповідно до таксономії Блума (за матеріалами В.М. Кухаренка)

Завдання 

Інструменти і платформи

Інституційні чи відкриті ресурси (документ)

Завдання

  • створити презентацію для майбутнього курсу і прикріпити до свого посту  у Знайомство
    • Назва
    • Обсяг (в годинах)
    • Мета, завдання, результати
    • Платформа, інструменти
    • Реалізація навчання (яким чином)
    • Реалізація оцінювання (яким чином)
    • Реалізація зворотнього зв’язку (яким чином)
    • Реалізація співпраці (яким чином)

Корисні посилання

Література

  • Монографія Кухаренко В.М. та соавторів “Теорія а практика змішаного навчання”
  • Вишнівський В.В. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посіб. [Електронний ресурс] / В.В. Вишнівський, М.П. Гніденко, Г.І. Гайдур, О.О. Ільїн. — Київ : ДУТ, 2014. — 140 с. — Режим доступу : http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf
  • Воротникова І.П. Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів: навч.-метод, посібник / І.П. Воротникова, С.В. Якубов. — К .: Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. — 140 с.

Вхід для адміністратора