Захист в Інтернет
“Інформаційна політика щодо авторських прав і захисту інформації учасників освітньо-виховного процесу”
Мета: сформувати знання та вміння щодо захисту авторських прав та інформації.
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про нормативно-правові основи з авторського права
- проаналізують можливості різних сервісів для визначення плагіату
- створять власну інформаційну політику щодо інформаційної безпеки
Зміст
Ранкова програма “Ранок надії”: 7 09. 2017 р. Як реалізується в Україні авторське право?
- Стаття для обговорення (статистика використання легального контенту)
- Як захистити авторське право (центр захисту правовласників)
- Тест Інтел про авторське правоА
- Авторське право в Україні регулюється Законом України “Про авторське право та суміжні права”.У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
- автор – фізична особа, яка своєю творчою працею створила твір;
- виключне право – майнове право особи,яка має що до твору, виконання, постановки, передачі організації мовлення, фонограми чи відеограми авторське право і (або) суміжні права,на використання цих об’єктів авторського права і (або) суміжних прав лише нею і на видачу лише цією особою дозволу чи заборону їх використання іншим особам у межах троку, встановленого цим Законом;
- захист вчителя
Безпека дітей в Інтернеті
- Матеріали обласної конференції «Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія»
- Онляндія
- Гугл- центр безпеки
- Навчально методичний посібник А. Кочаряна та Н.Гущіної
- Корисні посилання
- Тест на Інтернет- залежність Опис методики
- Методичні рекомендації (програми- фільтри)
- Фільтри – бульбашки (TED ролік)
- “Клан Клік-Клац. Виховання дітей у цифрову еру»
- .Бугайчук К. Авторське право в дистанційному навчанні”
- Соцмережі. Знають все
- Як навчити безпечному Інтернет Дистанційний курс
Програми для батьківського контролю
- Програми для організації батьківського контролю
- Windows 7 батьківський контроль
- Windows 8 (налаштування батьківського контролю)
- Windows 10 (налаштування батьківського контролю)
Завдання – презентуйте свою відповідь
- Які загрози в Інтернет?
- Знайдіть статистику щодо Інтернет-залежності підлітків, впливу соціальних мереж на підлітків.
- Знайдіть відповідно до якого закону чи норматива заборонено без згоди фотографувати людину в тому числі і дитину і розміщувати інформацію на сайтах.
Завдання -презентуйте свою відповідь
- Аргументуйте чи можна створювати копії ліцензійних програм для використання в навчальному процесі.
- Які програми допоможуть перевірити зміст на плагіат.
Корисні посилання
Програми перевірки на плагіат
http://www.plagtracker.com/
️ http://www.scanmyessay.com/
️ http://www.plagscan.com/seesources/analyse.php
http://plagiarismdetector.net/
️ http://sourceforge.net/projects/antiplagiarismc/
️ http://www.duplichecker.com/
️ http://www.paperrater.com/
http://plagiarisma.net/
️️ http://www.plagiarismchecker.com/help-teachers.php