Як вчителю зареєструватися на пілотну сертифікацію – інструкція
Центр оцінювання якості освіти показав, як вчителям зареєструватися на пілотну сертифікацію.
Реєстрація триватиме з 15 січня до 1 лютого, повідомили на сайті центру.
Щоб зареєструватися, потрібно створити й заповнити реєстраційну картку-заяву. Заява доступна на сайті центру в рубриці “Сертифікація педагогічних працівників (незалежне тестування)”.
Покрокова інструкція реєстрації від центру
1. Ознайомитися з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників (далі — Положення).
2. Підготувати необхідну інформацію та документи:
- Створити до початку реєстрації веб-папку на одному з файлообмінників (наприклад, Google Drive або Dropbox – дивіться інструкцію, як користуватись цими сервісами у цьому документі), до якої в подальшому буде завантажено е-портфоліо учасника сертифікації; зберегти адресу (посилання) папки і зазначити її в реєстраційній формі.
- Взяти в закладі освіти, у якому працює педагогічний працівник, довідку.
3. Створити й оформити реєстраційну картку-заяву, скориставшись спеціальним сервісом.
Увага! Просимо не створювати реєстраційної картки, якщо: 1) не плануєте брати участь у пілоті; 2) не плануєте завершити процедуру реєстрації надсиланням документів до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти. Це може позбавити охочих можливості зареєструватися.
Щоб зареєструватися для проходження сертифікації, у рубриці “Сертифікація педагогічних працівників (незалежне тестування)” натисніть кнопку “Реєстрація”. Перейшовши на сторінку реєстрації, потрібно:
- уважно зазначити дані у реєстраційній формі;
- згенерувати бланк реєстраційної картки-заяви та роздрукувати його;
- заповнити власноруч заяву, зазначивши у ній бажання взяти участь у сертифікації, підтвердивши факт ознайомлення з Положенням, і засвідчити заяву особистим підписом.
Увага! Якщо буде сформовано граничну кількість бланків реєстраційних карток-заяв згідно із квотою учасників сертифікації, установленою МОН, то програма не дасть можливості створити реєстраційну картку-заяву.
4. Сформувати комплект із таких реєстраційних документів:
1) оформлена реєстраційна картка-заява;
2) копія паспорта громадянина України (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові), а в разі його відсутності – іншого документа, що посвідчує особу педагогічного працівника;
3) копію одного з таких документів:
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків, або картки фізичної особи – платника податків, або сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
4) довідку із закладу освіти, у якому працює педагогічний працівник.
У разі потреби слід надати копію свідоцтва про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові), та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних).
Увага! На копіях документів напишіть Згідно з оригіналом (без лапок), поставте підпис, зазначте свої ініціали та прізвище й дату засвідчення копії.
5. Надіслати комплект документів рекомендованим поштовим відправленням до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти або передати власноруч.
Дату подання реєстраційних документів визначають за відбитком штемпеля відправлення на поштовому конверті (у випадку передавання власноруч – за днем отримання, зафіксованим у регіональному центрі).
6. Отримати повідомлення учасника сертифікації.
Регіональний центр надсилатиме рекомендованим поштовим відправленням на зазначену в реєстраційній картці-заяві адресу повідомлення про результати реєстрації, а зареєстрованим учасникам – логін та пін-код доступу до кабінету учасника сертифікації на сайті УЦОЯО.
Наголошуємо, що регіональний центр може відмовити заявникові в реєстрації для участі в сертифікації через:
- ненадання документа (-ів), що підтверджує (-ють) достовірність інформації, зазначеної в реєстраційній картці-заяві;
- надання недостовірної інформації;
- неналежного оформлення документів, необхідних для реєстрації;
- подання реєстраційних документів особою, яка відповідно до вимог законодавства не має права на проходження сертифікації;
- надання/надсилання реєстраційних документів після завершення встановленого строку реєстрації.
Нагадаємо, уряд опублікував положення про сертифікацію вчителів.
Державна служба якості освіти оголосила відбір експертів, які проводитимуть сертифікацію вчителів. Також служба попросила долучатися до розроблення документів, які допомагатимуть експертам оцінювати вчителя під час сертифікації.
Сертифікація є добровільною для педагогів. “Я хотіла б наголосити, що навіть у випадку, якщо з якихось причин ви сертифікацію не пройдете – це жодним чином не вплине ні на вашу роботу, ні на статус”, – запевнила міністерка освіти і науки Лілія Гриневич.
Також міністерство визначило, скільки педагогів у якому регіоні зможуть пройти сертифікацію у 2019 році.
За матеріалами сайту: http://nus.org.ua
Ілюстрація: УЦОЯО