Протягом зимових канікул педагоги освітніх закладів взяли активну участь у методичних заходах, проведених на базі районного методичного кабінету та міських закладів освіти.
Особливого значення сьогодні набуває застосування нових нетрадиційних форм методичної роботи, що зацікавлюють учителів, сприяють розвитку різного роду компетентностей, індивідуального стилю, креативності, творчих здібностей.
Протягом зимових канікул педагоги освітніх закладів взяли активну участь у методичних заходах, проведених на базі районного методичного кабінету та міських закладів освіти.
У ОНЗ-Городищенській ЗОШ І-ІІІ ст. №3 відбулися педагогічні читання з гуманної педагогіки, у Городищенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 – майстер-клас для учителів-філогогів «Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів шляхом застосування різноманітних форм і методів, ярмарок ідей «Інтерактивні методи навчання на уроках математики, круглий стіл «Проведення нестандартних уроків з фізики», трибуна педагогічного досвіду «Знахідки та відкриття вчителів образотворчого мистецтва», у районному методичному кабінеті – круглий стіл «Мотивація учнів до вивчення іноземних мов», засідання творчої групи вчителів початкових класів щодо впровадження ІКТ, педагогічна майстерня «Використання інтерактивних технологій навчання та застосування WEB.2.0 на уроках зарубіжної літератури», засідання творчої групи вчителів початкових класів щодо впровадження нового Державного стандарту, майстер-клас для вчителів трудового навчання, трибуна педагогічного досвіду «Знахідки та відкриття вчителів музичного мистецтва», майстер-клас вчителів природничого циклу «Використання інтерактивних технологій навчання та інтерактивної дошки засобами Elite panabook», майстер-клас для вчителів географії «Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження інтерактивних та мультимедійних засобів навчання», а також виїзний семінар вчителів суспільних дисциплін у с.Вільхівець у музей-садибу В.Чорновола.
Методисти районного методичного кабінету та вчителі закладів освіти презентували власні напрацювання, ділилися досвідом роботи з колегами, ще раз доводячи, що за новими вимогами може працювати лише творчий учитель, який перебуває у постійному пошуку, повсякчас навчається.