Відбувся семінар заступників з навчально-виховної роботи району з теми «Забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу»
17 листопада на базі Городищенського економічного ліцею відбувся семінар заступників з навчально-виховної роботи району з теми «Забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу».
Семінар відкрила Т.Г.Сокирко, завідуюча РМК, яка окреслила основні тенденції впровадження інноваційних технологій у сучасний навчально-виховний процес.
Презентаційний меседж директора ліцею Н.Г.Жуган ознайомив із тенденціями розвитку і результативністю впровадження інновацій, із особливостями інноваційного простору ліцею.
Методичний меседж Ж.І.Здоренко, заступника директора з навчально-виховної роботи ліцею, ознайомив учасників семінару із основними складовими методичної роботи навчального закладу, впровадженням інновацій і педагогічними траєкторіями кожного учасника навчально-виховного процесу.
Педагогічні меседжі «Я роблю це так» педагогів ліцею розкрили «родзинки» учительського досвіду, професіоналізму і креативного підходу до проведення уроків. На уроці фізики (9 клас; учитель фізики і інформатики- І.В.Клепко) ознайомив із шкільним експериментом і використання цифрових технологій як невід?ємним компонентом сучасного уроку.
Курс «Права людини в Україні» (10-Б клас, учитель правознавства О.О.Муха) за допомогою інтерактивного контенту висвітлив права і свободи людини Конституції України.
Актуальне питання підготовки до ЗНО з української мови і літератури (11-А клас; учитель української мови і літератури Ю.П.Осадча) розкрито із використанням інтерактивної дошки, сучасних сервісів і творчого підходу до уроку учителя.
Курс «Медіаграмотність» (учитель української мови і літератури, викладач даного курсу І.А.Маранська) за допомогою елементів тренінгу і ІКТ сприяв створенню ефективного педагогічного середовища для розуміння сучасних процесів, взаємодії, співпраці і набуття навичок бути медаграмотним у потоці великого обсягу інформації.
Курс «Фінансова грамотність» (10-А клас; учитель інформатики, математики, даного курсу С.А.Сотникова) сприяв набуттю знань, умінь і навичок орієнтації у сучасних тенденціях фінансової грамотності і економіки України за допомогою Офісу – 365, сервісу «Kahoot».
Обговорення педагогічних меседжів відбулося за допомогою методики «Рефлексивна мішень», де кожен учасник семінару мав можливість оцінити зміст, форми і методи, діяльність педагога і учня на відвіданому уроці. Загальний підсумок: високий рівень інноваційного середовища, доцільність і результативність використаних форм і методів.
Квест «Інновації рулять», проведений для учасників семінару, додав нових знань, сил, енергії і мотивації кожному для впровадження інновацій у навчально-виховний процес свого навчального закладу. Кожна зупинка у квесті додала у методичну скриньку особистого досвіду заступника знання про створення блогу, методичні новинки, ознайомила із сторітелінгом, використанням складання частин в ціле, закріпила знання про основні складові знань, умінь, навичок учня і учителя, висвітлені у Законі України «Про освіту».
Підсумки семінару відбулися у формі «Відкритого мікрофону», де кожен учасник висловив думку щодо ефективності впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес і відзначив цілеспрямованість, креативність, сучасний підхід педагогічного колективу Городищенського економічного ліцею.