Про особливості зарахування учнів із числа внутрішньо переміщених осіб у заклади загальної середньої освіти області
До навчання у ЗЗСО Черкаської області незалежно від обраного формату можуть долучатися також учні з числа внутрішньо переміщених осіб, які можуть тимчасово відвідувати ЗЗСО за місцем тимчасового перебування відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 „Про організацію освітнього процесу".
Надаємо наступні рекомендації щодо тимчасового зарахування учнів
із числа внутрішньо переміщених осіб у ЗЗСО області:
- заява одного з батьків (або осіб, які їх заміняють) на тимчасове відвідування ЗЗСО;
- наказ керівника ЗЗСО про зарахування на тимчасове відвідування закладу (учнів із числа внутрішньо переміщених осіб не доцільно вносити в основний списковий склад, записувати до алфавітної книги, оскільки вони обліковані
в інших ЗЗСО);
- фіксувати навчальні досягнення учнів із числа внутрішньо переміщених осіб в окремих журналах для видачі їм за потреби довідки-витягу з оцінками для представлення у ЗЗСО за постійним місцем навчання.
Для учнів випускних класів (9-х, 11-х), у разі відсутності можливості повернення до ЗЗСО, у яких вони навчалися до початку військових дій, рекомендуємо організувати навчання за екстернатною формою відповідно
до вимог Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освітиі науки України від 12.01.2016 № 8(у редакції наказуМіністерства освітиі науки Українивід 10 лютого 2021 року № 160).
Для школярів із числа тимчасово внутрішньо переміщених осіб навчання може бути організовано за заявою одного з батьків за індивідуальною формою: екстернатною, сімейною (домашньою).
Рекомендуємо у будь-якому форматі роботи ЗЗСО активно використовувати наявні електронні ресурси, зокрема: Всеукраїнську школу онлайн, контент „Дистанційна школа для учнів" на сайті комунального навчального закладу „Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради", регіональні платформи, ресурси закладів освіти.