Проведено коучинг-студію «Впроваджуємо інклюзивну освіту в закладі дошкільної освіти»
Коли у закладі з’являється інклюзивна група — це ще не означає, що цей заклад стає доступним для всіх. Поняття інклюзії набагато ширше і потребує серйозних зусиль всього закладу освіти задля формування середовища, участі всіх учасників освітнього процесу, а головне — якісного менеджменту і планування. Безперечно, умовою створення інклюзивного середовища є діти, яким потрібна підтримка, готовність решти дітей підтримувати дітей з ООП, а також підготовлений персонал і батьки та інші активні партнери-учасники процесу впровадження інклюзії в освіті. І не менш важливою умовою є наявність достатнього фінансування та доступної інформаційної, матеріально-технічної бази й інфраструктури.
Впровадження інклюзивної освіти в ЗДО №1 «Джерельце» почалося в 2019 р. На даний час в закладі здобувають освіту 10 дітей з особливими освітніми потребами.
03 листопада 2023 року практичний психолог Людмила Міщенко провела коучинг-студію «Впроваджуємо інклюзивну освіту в закладі дошкільної освіти». Основна мета заходу: організація та впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення. Учасники здобули компетенції про особливості розвитку дітей з ООП, а також отримали рекомендації, які можна використовувати в роботі з дітьми.
Дякуємо завідувачу методичного сектору відділу освіти Сокирко Т.Г, вихователям ЗДО «Зірочка», «Веселка», «Джерельце» за активну участь, обмін досвідом та небайдужість.
Пам’ятаймо головне правило в організації інклюзивної освіти: перед вами – дитина, а не її особливості. Дитина – окрема особистість з інтересами й уподобаннями. Нам варто змінити фокус із того, що дитина НЕ МОЖЕ, і сконцентруватися на тому, що вона МОЖЕ.